Mijn eerste-echte-verre-buiten europa-reis! - Reisverslagen van Fleur Hulst - WaarBenJij.nu Mijn eerste-echte-verre-buiten europa-reis! - Reisverslagen van Fleur Hulst - WaarBenJij.nu
Mijn eerste-echte-verre-buiten europa-reis!

Zoals de titel al aangeeft wordt dit mijn eerste reis alleen ooit! Waarop waarschijnlijk meerdere volgen.
Waarom deze reis? Nadat er vele dingen mijn leven zijn gepasseerd vond ik het wel tijd worden om zelf te ontdekken. Spiritueel ontdekken maar ook misschien meer tot mezelf komen. Los laten is denk ik wel de rode draad. Heb er veel zin in!

Loslaten is achterom kijken zonder spijt, vooruit kijken zonder verwachtingen en het leven ervaren in het hier en nu.

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2014

Mijn vrijwillergersweek in Elephant Nature Park

13 Juni 2014

Chiang Mai

04 Juni 2014

Nog steeds geweldig!

29 Mei 2014

Mijn eerste bizarre dag!
Fleur

Ik vind een profielomschrijving eigenlijk een beetje vreemd. Lees maar gewoon, dan kom je er vanzelf wel achter :D

Actief sinds 26 April 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3809

Voorgaande reizen:

28 Mei 2014 - 15 Juli 2014

Mijn eerste-echte-verre-buiten europa-reis!

Landen bezocht: